יום שלישי, 8 בספטמבר 2015

מה זה פוליש קריסטל?

מה זה פוליש קריסטל?
פוליש קריסטל היא שיטת חידוש והברקת מרצפות המעניק מראה חדש לרצפה ושכבת הגנה המסייעת לשימור אבני המרצפות לאורך זמן. פוליש קריסטל מתבצע על ידי חברות פוליש או חברות ניקיון מקצועיות תוך שימוש בציוד מתקדם וחומרים מיוחדים לפוליש.
מה זה פוליש קריסטל?
פוליש קריסטל הוא השם המתקדם לשיטת הפוליש הישנה פוליש ווקס. פוליש קריסטל מתבצע על ידי ליטוש וניקיון עמוק של המרצפות על ידי מכונת ליטוש הנקראת "מלטשת יהלומים". לאחר ליטוש וניקוי עמוק של המרצפות, מחדירים את חומרי הברק והאטימה למרצפות עצמן על ידי חימום. בשיטת פוליש קריסטל ניתן להגיע לרמת ברק, ניקיון ליטוש ושימור אבני המרצפות לזמן רב.
ציוד מתקדם
כאשר מדובר בחידוש המרצפות בשיטת פוליש קריסטל חשוב מאוד לשים לב כי שכרתם את שירותיה של חברה המשתמשת בציוד מקצועי ומתקדם. מלטשת יהלום בפיתוח טכנולוגי חדיש מאפשרת עבודת פוליש קריסטל עמוקה בעלת תוצאות מעולות. שימור האבן והחדרת חומרי האיטום והברק למרצפות מחזיקות לאורך זמן ומגנות על האבן מפני שחיקה עתידית ונזקים אפשריים.
ניקוי האבן, ליטוש עמוק, החדרת חומרי ניקוי והברקה לאבן ולבסוף איטום מושלם של המרצפות המגן עליהן מפני נזקים ושחיקה - וכל זאת בעלות נמוכה כמעט פי שלושה מאשר ריצוף מחדש.
חברות פוליש קריסטל
ישנן חברות רבות המעניקות שירותי פוליש קריסטל אותן תוכלו למצוא בעיקר בתחום שירותי ניקיון או השיפוצים. חברות רבות מעניקות שירותי פוליש קריסטל כשירות נלווה לשירותי הניקיון או לאחר שיפוץ כללי בבית או בנכס אחר אשר ברשותכם. החברות השונות נבדלות בניסיון, התמחות, סוג הציוד, ושימוש בסוגי חומרים שונים. בחרו את החברה המקצועית ביותר המספקת את כלל השירותים הנחוצים לכם.
מחירים
מחירים של שירותי פוליש קריסטל גם הם משתנים בין החברות השונות. ישנו מחיר ממוצע בשוק אך השוני נקבע בהתאם לאיכות העבודה. בחרו בחברה המבטיחה לכם תוצאות מעולות בעלת אמינות המעסיקה אנשי מקצוע מנוסים בתחום פוליש קריסטל. כדאי מאוד לבצע סקר שוק מקדים ולבדוק את המחירים ואת השירותים המוצעים לכם. אם אתם מכירים אנשים שכבר עשו פוליש קריסטל התייעצו איתם לגבי טיב שירות חברת הפוליש שלהם.

פוליש קריסטל הוא ללא ספק הפתרון האידיאלי לריצוף מחדש. ניקוי האבן, ליטוש עמוק, החדרת חומרי ניקוי והברקה לאבן ולבסוף איטום מושלם של המרצפות המגן עליהן מפני נזקים ושחיקה. אלו הם רק חלק מהיתרונות של פוליש קריסטל, וכל זאת בעלות נמוכה כמעט פי שלושה מאשר ריצוף מחדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה